ÁTVERTE A VOICE MESTEREIT A 17 ÉVES TINI

A tizenhét éves tini kihasználta, hogy a Voice mesterei háttal ülnek neki, ezért bátran elindult az énekversenyen. Egy hajszálon és pár hamis hangon múlt, hogy nem jutott tovább.

A tinédzser fiúk nagy többsége biztosan elkeseredne, ha lányos hangszíne és dundi testalkata lenne, Farkas Sándor Lajos azonban büszke adottságaira, sőt arra is vállalkozott, hogy bemutatkozik a nagyközönségnek. A fiú azért bátorkodott benevezni a Voice-ba, mert tudta, az ítészek háttal ülnek neki, így előadása közben nem azt nézik, hány kiló, és az sem tűnik fel nekik, hogy a lányos hang egy fiú torkából tör elő.
– Tizenöt éves korunk körül az összes fiúbarátomnak mélyülni kezdett a hangja, az enyém azonban maradt olyan, mint gyerekkoromban – meséli a Bors munkatársának Sanyi. – Talán összefüggésben lehet ez a kilóimmal, nem tudom. Nem szorongok amiatt, hogy ducibb vagyok az átlagnál, elfogadom magam így, ahogy vagyok. Egyébként egy éve elkezdtem fogyózni, tavaly még 160 kiló voltam, most körülbelül 120 vagyok, vagyis negyvenet már ledobtam.
Az orvosok szerint megmarad Sanyi lányos hangja
Az orvosok szerint megmarad Sanyi lányos hangja
Sanyi a kilókkal vívott harc közben sem hagyta abba az éneklést, ami gyermekkora óta a hobbija.
– Sokat gyakorolok, minden dalt a jelenlegi hangfekvésben, mert az orvosok szerint ez már nem változik meg. Azt mondták, évek óta mutálnom kellene, és ha nem indult meg a folyamat, így is maradok. Nem bánom, hogy lányos, még akkor sem, ha kapok az utcán hideget-meleget. Ha bemegyek egy boltba például, köszönök és nem néz rám a pénztáros, akkor kezit csókolommal válaszol.
Sanyit a pozitív életszemlélete átsegítette azon a nehéz szakaszon is, amit a versenyből kiesés okozott.
– Nagyon rosszul éreztem magam, csalódott vagyok – mondja. – Sajnálom, hogy kiestem a Voiceból, de nem adom fel. Tizenhét éves vagyok, a véremben van a zene, ezentúl is muzsikálok, és várok egy újabb remek lehetőségre, aminek köszönhetően végre országos ismertséget szerezhetek.

borsonline