A Szent Korona Értékrend Akadémia második fokozat (gyakorlati alkalmazás) munkaanyaga



Miért
Eszmei paradigmaváltás
A diktatórikus birodalom erkölcsi bukásával kialakult gazdasági
és társadalmi válság hatását – összehasonlítva szakterületenként
a Szent Korona Értékrenddel – az I. fokozat
A
globalizmust szolgáló Európai Unió alternatívája a Szent
Korona értékrenden alapuló természetes rendszer
(A Liszszaboni
Szerz
ődés összehasonlítása a Gondoskodó Magyarországgal)”
c. második része tartalmazza.Természetesen ez
az az ok, ami nélkülözhetetlenné teszi a gondolkodási mód
minta (paradigma) váltást.
Most azt kell egyértelm
űvé tenni, hogy nem a zsidókereszténység
által támogatott Szent Korona Tan ideológiai alapjára
épül
ő megoldást kell választani, hanem ősi hagyományaink
tiszta keresztény eszméjén alapuló Szent Korona Értékrendet.
Az eszmei paradigmaváltás szükségességének további bizonyítékait,
és ennek hatását kell most átgondolnunk a szabályozásra
(jogrendszerre és törvényhozásra), valamint a gazdaságra.
Vagyis annak kell mindenkiben egyértelm
űnek lennie, hogy a
Szent Korona az Új világtörténelmi korszak paradigmája.
Az eszmei, a szabályozási (jogi) és a gazdasági rész szerves
egységet alkot.
Az I. fokozat Átadó Szere ide vonatkozó részének vázlata
(
Szent Korona Értékrend Akadémia első fokozat munkaanyaga
– 292-312 oldal):
Szent Korona Tan Szent Korona Értékrend
1. fejezet Ezeregyszáz év Több ezer (legalább 6000) év
2. fejezet Az egy és ugyanazon szabadság elvét nem teljesíti,
ezért szükséges a ius resistendi et contradicendi folyamatos
meger
ősítése
Közszabadság elve érvényesül
3. fejezet Egyszemélyes vezetés A vezetés kett
ős egysége (kündü és gyula)
4. fejezet Dogmatizmus (agnoszticizmus) Teljes tudás és a szabadság kett
őben egysége
(gnoszticizmus)
5. fejezet
1100 év története az alapelvek (alkotmány) alapja,
ezért a jogfolytonosság 1944. március 19. szakadt
meg
A magyarság történelme
az alapelvek (alkotmány)
alapja, ezért a jogfolytonosság 973-ban, a
Quedlinburgi szerz
ődéssel szakadt meg
Összefoglalva:
A magyar szabadság alapja az az értékrend, amely
a közszabadság
alapját adja vissza.
Az ezeregyszáz év alapja a társadalmi, gazdasági, politikai
megosztottság.
A zsidókereszténység ennek a kiszolgálója.
Ez az eszmei (ideológiai) gátja annak, hogy a világot válságba
sodró paradigmát a zsidókereszténység eszmeiségére alapuló
gondolkodási mód váltsa fel, hiszen
a kettő ugyanaz!
Sok vád éri a Szent Korona Értékrendet az eszmei alappal
kapcsolatban. Pogánynak, koppányosnak nevezik sokan. Szeretném,
ha ez a vádaskodás befejez
ődne, ezért egy idézettel
b
ővítem az eddigi bizonyítékokat, annak eldöntésére, hogy
Pogányok vagyunk-e?
Az idézetet
Dr. Zakar Andrástól veszem, aki mérnök, katolikus
pap, hittudós, Mindszenty József bíboros egykori személyi
titkára és az üldöztetésben sorstársa volt, egyben a magyarság
igaz
őstörténete megismerésének elkötelezettje, aki az
„Igaz katolikusokról” c. munkájában hivatkozik arra a
XXIII. János által a II. Vatikáni zsinat megnyitásaként elmondott
beszédére, (és benne Paralel Bibliára), ami a vádaskodók
szerint nincs.
A
Sumér hitvilág és a Biblia c. könyvének összefoglalásaként
a következ
őt írja:
„Befejezésképpen foglaljuk össze a sumér bibliai párhuzamok
fokozatos megismerése során adódó következtetéseket, melyeket
ezután mind a hittudományban mind a történetírásban, nyelvészetben,
m
űvészettörténetben, néprajzban stb. különösen figyelembe
kell vennünk az Isteni Kinyilatkoztatásra vonatkozó II.
vatikáni zsinati dogmatikus konstitúció szellemében.
1.
Az ószövetségi kinyilatkoztatást tartalmazó szent és sugalmazott
könyvek - még ha azokat csak történeti forrásokként
használjuk is -,
sok olyan nemes emberi eszmét, örök igazságot,
isteni kinyilatkoztatás-részletet, különösképpen az
egész emberi nem összetartozását, testvériségét valló
részletet
foglalnak magukban, melyek több száz, esetleg több
ezer évvel azel
őtt már megtalálhatók a környező keleti népek
- f
őként a sumérok -- irodalmi emlékeiben.
2.
Tévesnek és legalább is nacionalista túlzásnak kell tehát
mondanunk
azt az álláspontot, melyet pl. Goldziher Ignác
így fejezett ki 1887-ben: "Szó lesz azokról
az örök eszmékről;
melyek a zsidóság kebelében születtek meg
és az emberiség
e parányi köréb
ől indultak ki fáklyát gyújtani a sötétségben".
(11. 1.)
"Bátran elmondhatjuk, hogy felekezetünk el
őrehaladásának
több évezredes menetében e nagy erkölcsi eszmének, mely
legel
őször az emberiség történetében a mi őseinknek nyilatkozott
meg
..." (13-14. 1.).
"Ellentétben
a pogány ókor korlátolt isteneszméjéhez, mely
az emberiséggel csakis küls
ő kötelékkel van kapcsolva
, a
prófétizmus az istenség eszméjének etikai tartalmat adott és
az etikai tartalomból, mint az erkölcsös élet forrásából vezeti le
a társadalom és az egyén erkölc sös kötelességeit" (46. l.).
-------------------------------------------------- Nemzetiegység hírlevél 2012. Szelek havának 9. napja ---------------------------------------- 4. oldal
3. Ezt
a túlzó nacionalista felfogást az ószövetségi könyvek
szövegei is,
helyenként kifejezésre juttatták. Ez azonban
éppúgy nem volt tárgya a kinyilatkoztatott igazságnak, mint
azok a részek, melyek a szent szerz
ők korabeli tudásának
megfelel
ően tájékoztatnak földrajzi, természettudományi stb
kérdésekr
ől: Kinyilatkoztatott igazságok azok, melyeket a
szent szerz
ők, mint ilyeneket adnak elő a hit és erkölcs
dolgában a tanító egyház értelmezése szerint.
4. Ez az ószövetségi könyvek stílusában helyenként kifejezésre
jutó
zsidó nacionalizmus koronként uralomra jutott
egyes újszövetségi papok és hívók fölfogásában is és oka
volt annak a lenézésnek, s
őt rombolásnak, melynek az
ő
snépek és őskultúrák értékes emlékei helyenként áldozatul
estek. Mindezek jóvátételére az Egyház a II. Vatikáni
Zsinaton ünnepélyes ígéretet tett és megfelel
ő utasításokat
adott.
5. Történeti tényként meg kell azt is állapítanunk, hogy
Goldziher és társai a múlt század vége felé már tudták és kés
őbb
még jobban
megbizonyosodhattak róla, hogy a sumér
nyelv és nép nem semita és nem indoeurópai nyelv és nép
és
ősi emlékei tanúskodnak olyan ismeretekről, melyekről
ő
k azt állították, hogy az ószövetségi szentírás közli azokat
el
őször.
6. Ez a nem tudományos, hanem soviniszta magatartás f
ő oka
volt annak, hogy
a sumér kutatást ilyen soviniszták lefékezték,
gátolták, megnehezítették, s
őt sokszor gúnyolták és
egyes követ
őik ugyanezt teszik mind máig. 
Ezeknek a nem
tudományos indítékokból ered
ő nehézségeknek részben az is
volt az oka, hogy nem fedezték fel a sumérnak az ural-altájival
való rokonságát kell
ő világossággal, "részben pedig mesterséges
akadálynál - egy paradoxonnál - fogva, melyet f
őleg
Halévy tartott fenn makacsul, az a vélemény; hogy a sumér
nem is valódi nyelv, csak mesterséges rendszere egy titkos
írásnak, amelyet a köznép misztifikálója végett találtak fel az
asszír papok. Ez a második akadály végül is megd
őlt,
mert
fölfedeztek olyan emlékműveket, amelyeken ezen a
nyelven találtak föliratokat olyan id
őkből amelyben még
sémi nyelven nem is írtak Mezopotámiában
" (Encyclopedia
Britannica. 1960. 21. kötet 553. old.).
7. Ez a soviniszta, zsidó nacionalista magatartás, mely legvilágosabban
a Babiloni Talmud
eredeti és teles héber szövegéből
és ennek hebraisták által készített hiteles fordítás kiadásaiból
t
űnik ki, az emberiség kultúrtörténeti fejlődési képét
és öntudatát, valamint biológiai és erkölcsi egészségét elvi
alapon katasztrofálisan megnyomorítja
, nem tudományos
és szemben áll az alapvet
ő emberi jogegyenlőség ENSZ
deklarációjával, melyet az államok különben törvénykönyvükbe
is iktattak.
8. Az szövetség már eddig is tanúsította, hogy
Ábrahám előtt
is volt isteni kinyilatkoztatás.
Az ókori keleti népek, főként
és legkorábban
a sumérok egyre nagyobb számban megfejtett
emlékei pedig jogos alapot adnak annak a feltételezésére,
hogy a náluk talált és a kinyilatkoztatott igazságokkal
egybecseng
ő tanítások főként az isteni kinyilatkoztatás
segítségével vezették az emberiséget a szellemi fejl
ődés
és az Istennel való személyes kapcsolat útján.
Mostantól nem tartom vitathatónak, hogy pogányok vagyunke,
hiszen egyértelm
ű: mi azt az ősi, tiszta kereszténységet követjük,
amit Hamvas Béla így határoz meg:
„A kereszténység nem vallás. A kereszténység a normális
létben való magatartásról szóló tanítás.”
(
Patmosz II. – Kiengesztelődés)
Tehát
a Szent Korona Értékrend eszmei alapja az az
ősi hagyomány,
amihez való „h
űtlenség szelletje szétszorja a Szent
Korona virágait” (István Intelmei) és amit a Quedlinburgi
Szerz
ődés szét akart tiporni.
dr. Halász József
30/616-3894
*
Gy
űjtsön aláírást az alábbi kérdéseket feltevőnépszavazás-kezdeményezésekhez:
„Akarja-e, hogy Magyarország Kormánya bejelentse kilépési szándékát az Európai Unióból a Lisszaboni Szerz
ődés I. CIKK 50. cikke alapján.”
„Akarja-e, hogy Magyarország Kormánya bejelentse kilépési szándékát a Nemzetközi Valuta Alapból, az alapokmány XXVI. Cikkének 1. szakasza alapján.”
Akarja-e, hogy Magyarország Kormánya bejelentse kiválási szándékát az Észak-atlanti Szerződésből a Szerződés 13. cikke alapján.”
/Forrás: dr. Halász J. 2012.04.09-i levele/*B.Kiss-Tóth László/