"Megint jönnek, kopogtatnak..." - olvasói levél

Egyik este épp a fűtésszámlán morfondíroztam, mikor csengettek. Ajtót nyitottam. Egy 60-as évei vége felé közeledő néni állt az ajtóban. Bemutatkozott, majd kezdte is mondani jövetele célját. Ő bizony a Fidesz részére írja össze előzetesen, hogy majd melyik háztartásokból, pontosan mennyi kopogtatócédulát vihet el, ha eljön az ideje! Udvariasan közöltem vele, hogy akkor hozzánk hiába jött! Kérdésére, hogy miért, határozottan folytattam, hogy nincs az az elsöprő Fidesz kampány, ami feledtetné velünk az utóbbi évek történéseit, nagy csalódásait az említett párttal kapcsolatban. S nagyon örülünk, hogy van a Jobbik. Mi már csak bennük bízunk, s arra bátorítunk mindenkit, hogy voksát csak erre a pártra adja!

A néni erre meglepődve (vagy így utólag gondolva tán inkább jól felkészítetten) azt kérdezte tőlem, hogy: "Ó, hát aranyoskám, maga ezek szerint nem is tudja még? Hát a Jobbikot, az MSZP pénzeli, az ő kreálmányuk!

Kicsit felháborodtam, és felvilágosítottam a nénit, hogy ezzel aztán nálam nem lőtt célba! Orbán és társai a 2006-os őszi "cserbenhagyásos" esete végképp tisztává tette előttem, hogy sajnos a Fidesz nem lehet itt megoldás népünk, nemzetünk problémáira. S bár komolyabban soha nem foglalkoztam politikával, az események úgy hozták, hogy egyre több kormányellenes tüntetésen vettem részt! Volt szerencsém közelebbről megismerni a gárdistákat. Mind jóravaló, rendes, önzetlenül is segíteni tudó, segíteni vágyó emberek! A győri jobbikosok közül is ismerek néhányat. Tudom, hogy mind nemzetben gondolkodó, tisztességes magyar állampolgárok. Nemhogy az MSZP, de senki nem pénzeli őket!
A néninek is elmondtam ezeket, majd elköszöntem.

Akárki is küldte, sajnálom szegényt! Talán ő el is hitte, amit mondott. Ekkor jutott eszembe, hogy megírjam e sorokat! Hisz ki tudja? Lehet, hogy épp azért küldték ezt az aranyos, idős nénit, hogy hihetőbb legyen a dolog! Így is lehet egy-két szavazatot megtartani a még bizonytalankodók köréből!

Én mindenesetre maradok a SZEBB JÖVŐ reményénél!

B. I. - Győr, 2010. január 27.


/Forrás: http: barikad.hu 2010.01.29./
Közli:
B.Kiss-Tóth László