Gavallér János: Palesztina nevében


 
Ha úgy gondoljátok, én is meghalok!
Ha úgy gondoljátok, haljanak ártatlanok!
Ha úgy gondoljátok...
Ne legyenek égen csillagok,
hát takarjuk el gyorsan a napot!

Ha nem számít az ember, ide lőjetek!
Tocsogjunk embervérben, szívemre célozzatok!
Megszülettem, s létemmel vétkezek:
Csak bátran, irtsatok ki, szívemre célozzatok!

Ha úgy gondoljátok, velük én is meghalok!
Bosszúálló Isten, ha gondolod, haljanak ártatlanok!
Ha úgy gondoljátok...
Hogy bűnösök az ártatlanok,
Ha úgy gondoljátok, élni sincs jogom!

Ha nem számít az ember, ide lőjetek!
Tocsogjunk embervérben, szívemre célozzatok!
Megszülettem, s létemmel vétkezek:
Csak bátran, irtsatok ki, szívemre célozzatok!

Ha úgy gondoljátok, én is meghalok!
Ha úgy gondoljátok, haljanak ártatlanok!
Ha úgy gondoljátok...
Ne legyenek égen csillagok,
hát takarjuk el gyorsan a napot!

Gavallér János, 2014.07.18.
 
*B.Kiss-Tóth László