Fónai Imre: Hőség, tűz, nagy robbanások - a boszorkány jóslata 2011-re

Vízre tűz – a Vénusz éve következik, figyelmeztet Ursinyi Julianna, akitől évek óta jövendölést kérünk ilyen tájt: milyen új esztendő vár ránk?

A vízre tűz jön, az áradások, a vörösiszap után nagy hőségek, fellobbanó tüzek várhatók – mondja az ádándi tisztánlátó, spirituális gyógyító. – De a szerelmi tűz is itt lesz, hiszen 2011-ben a Vénusz lesz az uralkodó bolygó, emiatt hatalmas robbanások jönnek – teszi hozzá Ursinyi Julianna. – Emlékszem, még a kilencvenes évek elején a siófoki rádiónak azt nyilatkoztam: látom 2012-t, egy nagy vörös szőnyeg van leterítve, és csak pár ember várja Istent. És eljött a vörösiszap-katasztrófa, amit emberi erő sehogyan sem tudott volna megakadályozni és 2012-ig még nem is marad nyugalomban a folyam.

A 2010-es a Tigris éve volt, és Ursinyi Julianna szerint aki az idén pozícióhoz jutott, arra a bőség hét esztendeje vár, az sokáig uralkodni fog. – Akit azonban a Tigris legyőzött (az árvizek, a vörösiszap károsultjai és mások), annak a hét szűk esztendő következik.

A nagy szerelmek éve hozzásegíthet bennünket a szellemi, érzelmi felemelkedéshez, így látja a gyógyító asszony. – Fellobbanásokkal, érzelmi robbanásokkal járó szerelmek győznek jövőre, Vénusz gazdagságot is hoz és a szépségek, a művészetek érvényesülését. A születendő gyerekek 2011-ben foganjanak és jöjjenek a világra, mert szeretetteljes, szerencsés, sikeres emberek lehetnek. A pénzhajszolóknak meg azt üzenem: a lassú, alapos, szorgos munka hozhatja meg a gyümölcsét.

Az ádándi tisztánlátót egy helyi babonáról is kérdeztük. Az ádándi regula szerint minden évszázad tizedik esztendejében lecsap Sarolta, a máglyán elégetett boszorkány. A férfiak százait elcsábító Saroltát 1510-ben vetették máglyára ledérségéért, s nyughatatlan szelleme azóta kísért Ádánd környékén. A helybéliek jól ismerik a fekete históriát, és messzire elkerülik a baljós környéket, ahol egykor Sarolta háza, később pedig egy sok borzalmat látott kolostor magasodott, a mai ádándi temető mellett.

Ursinyi Julianna azt mondja erről: – Nem sújtott le az átok, mert én eljöttem. Szeptemberben a templomkertben hosszú sorok kígyóztak, amikor gyógyítottam. Mert Ádánd és ezen belül éppen a templomkert fölött van a világ forrása, ide vetül le Isten ereje, ez a legszentebb hely. Isten ezt éppen az idén nyilvánította ki, a Sarolta-átok évében. Ezért nem voltak nagy tragédiák. Mert én eljöttem védeni. Ahogy a gyertyagyújtóknak szoktam mondani: fújjátok el, mert én vagyok a Fény.
Fónai Imre

/Forrás: sonline.hu 2011.01.01./*B.Kiss-Tóth László