Vélemények a 2014-es választásról: Szereti valaki a cigányokat? (2)


 
Előzmény:
Frontsebesz 2014-04-06 22:47:12509597
Gyerekek, az oké hogy a politikával próbálkozó cb-k pofáraesésén folyik a poénkodás, de úgy tűnik mintha a fától nem látnátok az erdőt.
Ez választási eredmény azt jelenti, hogy az ország tökig van olyan emberekkel, akik ugyanúgy megvehetőek két fillérért mint a putrisok és ugyanúgy hülyék hozzá, hogy felismerjék mi lesz ennek a júdáspénznek a befizetendő kamata. Gyakorlatilag azon röhögtök, hogy a topic teljes tevékenységének a hozadéka egy nagy nullának bizonyult, mivel a választók jó része bizonyíthatóan nem ismerte fel, hogy az elmúlt négy év cigánypolitikája egy nagy rakás sz%r volt. Meg úgy az egész elmúlt négy év az volt.
Tudjátok mit?
“Nótát húztál, ebugatta? Nohát akkor – szólt a hangya -
járd el hozzá most a táncot! Jó mulatságot kívánok.

További jó fórumozást.
*

másodkcsorti 2014-04-06 23:22:11509608
Frontsebész. Én már régóta elhúztam innen.
Itt anyáztam a miskolci kapitány, a hétesi néni miatt, Barna bácsi miatt, itt anyáztam Szögi tanár úr miatt, voltam itt nap mint nap, köpködtem a kormánypárti mszp-, szdsz-t, a pokolra kívántam kunczét. This isSparta, Érpatak, Detonátor. Aztán jött a kormányváltás. Vártam/vártuk a csodát (ebben is), hogy változik a dolog. Hát nem.
Viszont azt láttam/látom, hogy itt egynémely nick ugyan úgy csak imádja a bálványait és szembehazudja a tényeket, védi a védhetetlent ugyan úgy, ahogy azt tette anno az mszp/szdsz imádó, csak most a fidesszel.
Hitetlen lett számomra itt az egész, mert gerinctelen és hazug. Persze az én hiányom - mint ahogy létezésem is - itt egy bolhafing, le lehet majd hurrogni. De látom és olvasom itt egy-két nálam komolyabban a témában lévő és azért jobban kiálló - például te - véleményét is, akik már régóta megfogalmazzák ezeket.
Sajnos igazad van és azt kell, hogy mondjam, a hazugság, önámítás és mellébeszélés bőven megvan itt is már a fentebb említettek véget.
Béke és innentől csak read only véglegesen.
P. S. Csipáska, ki tiltva vagyon régóta.

*
A hozzászólás:
 
Frontsebesz 2014-04-07 01:43:16509622
Ha megnézted a fidesz győzelmi beszédét, akkor láthattad hogy ki állt orbán jobb válla mögött. Igen, az a brutálisan túlszoláriumozott bőrű nő hegedűs zsuzsa volt, az a hegedűs, akiről már az előző választásnál megmondtam hogy mivel jár majd a jelenléte.
Amióta ebbe a topicba írogattam, az általam negatívnak ítélt dolgok ostorozása és elemzése mellett megpróbltam elmagyarázni azt, hogy szerintem mit jelent szabad embernek és állampolgárnak lenni, továbbá hogy mit jelent az egyéni felelősség. Ez a tevékenységem így utólag gyakorlatilag teljesen haszontalannak tekinthető, hiszen a magyarok nem csekély része nem akarja észrevenni, hogy hazánkban egy új feudalizmus kiépítése folyik. Szemmel látható hogy az utóbbi évek arról szóltak, miszerint egy réteg a politikai hatalmat és a termelőeszközöket a saját kezében összpontosítva, a fillérekért dolgoztatott bérrabszolgák munkájának áruba bocsájtásából és az eu-s pénzek lefölözéséből akar uralkodni. Az utóbbi négy évben megtörtént a feudumok kiosztása, pontosabban újrafelosztása és kiosztása, méghozzá olyan mértékben, amire a rendszerváltás óta nem volt példa. És ennek itt tapsolnak emberek.
Amióta hazaugrottam, kénytelen voltam megállapítani, hogy a kosz nőtt, a város büdösebb, a topic tárgyai pedig minden eddigit meghaladó mértékben vannak jelen a közterületeken, továbbá sokkal hangosabbak és agresszívebbek mint amikor annak idején felszálltam a repülőre. Vicceltek, hiszen a hírekben soha nem volt még ennyi bűncselekmény.
És most talán az utolsó következik az általam elkövetett elemzések közül. A magyarok ellőtték esélyüket a megmenekülésre. A választások előtt a fidesz kesztyűs kézzel bánt a jobbikkal, mert egy esetlegesen nem olyan jó eredmény mellett szükségük lett volna a szavazataikra a parlamentben. Most, hogy döntő többségbe kerültek, indulni fog a leszámolás, a jobboldali versenytárs megsemmisítése, méghozzá ugyanazzal a köztörvényes vádakkal operáló módszerrel amit a ballibek ellen használtak. Akiket szintén tömegével fognak levadászni. Nincsenek már fékek és ellensúlyok.
A ma boldogan csápoló szavazói pedig élvezhetik majd a versenyfutást az idővel, amikor azon tűnődnek hogy megérik-e a kitűzött műtét időpontját; a gyerekeikkel  több ezer kilométerről lefolytatott Skype beszélgetéseket, annak pénzfeldobásos eldöntését hogy fűtenek vagy esznek-e, továbbá a brutálisan legyilkolt nyugdíjasok számolgatását.
És nem mondhatod, hogy "Uram bocsáss meg nekik, mert nem tudják hogy mit cselekszenek", hiszen igenis tudták, csak éppen nem érdekelte őket. Mert a gyerekeik tegnap eladott jövőjéből futja tán még pár hónapig.
Így utólag visszatekintve elmondható. hogy ittlétem hozadéka négy dologra szűkíthető:
- azok az emberek akiket itt ismertem meg és nagyra tartok,
- elmondtam hogy milyen természetes medicinákat alkalmaznak az egzotikus tájakon összeszedett és bélrendszerben megtelepedett élősködők ellen,
- három embernek javasoltam hogy forduljon orvoshoz,
- Detonátort megismertettem a távol-keleti  zenékkel és Alilot Arvo Pärt munkásságával.
Ja és alkottam néhány olyan "kultúrikont" mint a putrióta, a gyurcsók és a medicigány.Csak épp eredeti célomat nem értem el, azaz az ország sorsán nem javítottam. Azt hiszem nem vitás ki győzőtt.
És igen, köpködtem én is a ballibet, csak sajnos visszavágta a szél a képembe az egészet, mert bár a jobboldali elvek erkölcsi fölényéről értekeztem (és teszem azt ma is), a jobboldali emberéről már tehetem meg ugyanezt manapság.
Béke veled is.
/Forrás: http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=129838923&t=9005529  2014.04.07./*B.Kiss-Tóth László
B.Kiss-Tóth László
to Gulyás
23 órája
Részletek
684
Főoldalra?   Üdv: B.K-T.L.
 
---------------------------------------------------------------------------
Egy kedves roma polgártársunk jókívánsága
a Jobbik szavazóinak:
/Forrás: Kuruc.info 2014.04.07./*B.K-T.L.