Cerbike révbe ért!
A Tappancs Állatotthon Alapítvány és Őrszolgálat szeretne ezúton köszönetet mondani Erika Seitz német állatvédőnek, a német állatbarát embereknek valamint a Hetényi Kft-nek és a sok magánszemélynek, akik anyagilag hozzájárultak Cerbike gyógyulásához.
Cerbike szavai a megmentőihez:
"Cerbona vagyok,8 hónapos keverék kutyus!:-)Szeretném megosztani veletek
kétlábúakkal,hogyan láttam, látom a világot!
Nem igazán tudom mi történt velem, egy téli szombat reggel arra
emlékszem, nagyon fáztam, éhes voltam és remegtem a fájdalomtól, amit
testemben, főleg nyakamban éreztem. Hangokat hallottam, ember szagot
éreztem. Alig voltam eszméletemnél.:-(Nekem már minden mindegy volt, egy ember
felkapott a földről és vitt..nem tudtam mi lesz, de
"jó ember szaga"volt. Hirtelen sokan lettek körülöttem, beszéltek
hozzám, kedvesek voltak, de én nagyon féltem!:'(Beraktak egy guruló
dobozba, majd bevittek..nem tudtam hova, ahol megszúrtak és onnan nem
emlékszem..
Felébredtem.
Szűk rácsos helyen voltam, meleg takarókkal a nyakamon nem éreztem a
szoritást, féltem!!
Jött egy ember, jó szagú volt, beszélt hozzám, cirógatott, enni adott!
Nem kellett, féltem! Csíptek a bolháim, fájt!
A jó szagú kiemelt a rácsos helyről, berakott valami "gödörbe" öntötte rám a
vizet (ezt nem értettem, hisz inni kell, nem rám önteni), bekent valami erős
illatú, sikos dologgal. Menekültem volna,de nem tudtam.
Kedvesen beszélt, de féltem!
Kiemelt. Valami hangos, zörgő dologgal fújt rám, kellemes melegség járta át
sajgó testem és...nem csíptek a bolháim. Visszatett a rácsos dobozba, a meleg
takarók közé, elém ült és beszélt. Nem tudtam mit mond, de kedves volt,
így elfogadtam kezéből az ételt.
De féltem!
Teltek a napok, hetek, hónapok,betegeskedtem, de a jószagú ember mindig
segített, beszélt nekem, enni inni adott.
Már nem féltem!:-)Játszottunk! Már szeretem a kétlábúakat, kedvesek!
Nem félek! Nem értem, hogy kerültem az erdőbe? Miért bántottak! Ma már van saját
gazdim!:-)Biztos csak valami tévedés volt, amit télen tettek velem, nem??
Inkább elfelejtem!
Játszani akarok!
Nem akarok félni!
Van gazdim!Ő a világnak csak egy! De nekem Ő a világ!
Köszönöm nektek Tappancs és a megtalálómnak valamint a támogatóknak, hogy segítettetek megmenekülnöm a biztos
haláltól!:-)
Nélkületek nem lennék!"