Balesetet szenvedett Nagy Feró

Péntek délután motorbalesetet szenvedett az X-Faktor mentora, Nagy Feró. Az örökifjú rocker rendszeresen hódol szenvedélyének, tegnap azonban balul sült el a könnyed nyári túra.

"Teljesen egyszerű eset volt. Mentem egyenesen és megcsúsztam egy csatornafedélen. Nagyon remélem, hogy a balesetem nem befolyásolja az X-Faktorban való szereplésemet, nagyon izgulok. Mondtam is a doktor úrnak, hogy nekem mennem kell, nem érek rá. Azt felelte, hogy csak saját felelősségre távozhatom, de akkor sánta maradok. Na ettől megijedtem." - nyilatkozta pénteken Feró a Fókusznak.
A hírek szerint a Beatrice frontemberének három helyen is eltört a csontja és legalább hat hét gipsz vár rá.
"Nagy riadalmat okozott Feró balesete. Ki mással is történhet ilyesmi, ha nem egy vérbeli rockerrel?" - nyilatkozta Schiwert-Takács László, az X-Faktor felelős szerkesztője.
"A sérülés nem fog gondot okozni, mire az X-Faktor elindul, Feró tökéletesen fel fog épülni, tehát számítunk rá mentorként a műsorban. Azért szelíd erőszakkal megpróbáljuk lebeszélni arról, hogy a show időtartama alatt motorozzon..." - mondta Schiwert-Takács.