Szergej Velev: UFO-t láttak a Balti-tenger mellett


 
Oroszországban elég sok olyan hely van, ahol az átlagoshoz képest gyakrabban                                                                                                                  
szembesülnek szokatlan jelenségekkel. Az egyik ilyen hely Kalinyingrád és környéke.

Az Oroszország Hangja egy olyan szemtanú vallomását közli, aki megfigyelte és lefényképezte a szokatlan objektumot. A szemtanú a következőket mondta el:
„2011-ben július elején autóval utaztam Kalinyingrádból Zelenogradszkba. Kb. félúton – este, 19.40 körül – oldallátással észrevettem valamilyen éter színű szubsztanciát, amely velem párhuzamosan mozgott ugyanazzal a sebességgel mintegy két kilométerre tőlem. Amikor felfigyeltem rá, az objektum megváltoztatta a sebességet, hirtelen előre haladt, majd helyben maradt, aztán az út felé közeledett, és mérete megnövekedett. Lilás-ibolyaszínű volt, alakra egy kisebb gömb, amely időként korongra váltott és aztán újból gömb lett. Megálltam az úton, lehúztam a kocsi ablaküvegét és figyeltem az objektumot. Közeledett, megállt kb. 20-30 méterre tőlem, feljebb emelkedett, majd lejjebb ereszkedett és a földtől kb. 3-4 méter magasban lebegett.
Mérete olyan volt, mint egy kisebb gömbé, akár egy focilabda, majd majdnem háromszorosára növekedett, alakot változtatott, gömb volt, aztán lapos lett. oldalt tűzvörös farka jelent meg, szintén lilás-bordó színben, majd eltűnt. Az objektum hihetetlen gyorsasággal mozgott, szinte kaotikusan előttem fel-le, jobbra-balra, előre.
Telefonra fényképeztem le, a fényképek megmaradtak.”
*
Válogatás az Oroszország Hangja olvasójának, az oldal galériájában lévő 21 felvételéből:




/Forrás: http://hungarian.ruvr.ru 2013.09.05./*B.Kiss-Tóth László 2014.02.22.