Éljen a multikulti...

Az alábbi levélben leírt történet akár megesett, akár nem, az írójaként feltüntetett személy akár létezik, akár nem, a benne leírt tanulság akkor is megszívlelendő, hiszen az ördög nem alszik...*B.Kiss-Tóth László
*
Számla ?!


Kedves Barátaim!

Nem velem történt, én is mástól kaptam! Tanulságos és megszívlelendő az új "őrület". Döbbenetes!!!!!!!
Személyes tapasztalatom egy kisebbséghez (rövidesen többséghez) tartozószeméllyel.

Legyetek éberek!
Egy hipermarketban vásároltam, de a pénztári blokkot nem vettem magamhoz.
Amikor a bevásárlókocsival az autómhoz értem, utánam fut egy cigány, aztállítva, hogy elloptam az általa vásárolt árut.

Azonnal mutatta a (az általam eldobott/elhagyott) pénztári bizonylatot és nyomban telefonált (az volt neki...!) rendőrért.
Az mentett meg, hogy bankkártyával fizettem. Amikor a rendőr előtt eztkijelentettem, a "barna" azonnal elfutott.

A rendőr szerint ebben az esetben az volt a szerencsém, hogy kártyával fizettem, különben előállított volna, hiszen a pénztári blokk nem nálam, hanem a cigánynál volt.
Állítólag az ilyen esetek egyre gyakrabban ismétlődnek.

A pénztáros nehezen tud (nem akar, vagy nem mer?) emlékezni a vásárlásra, hiszen naponta emberek tömegével van dolga...

Molnár Ferenc r. fhdgy.
Informatikus
Terrorelhárítási Központ
Operatív Technikai és Informatikai Igazgatóság
Informatikai. O.

/Forrás: Kincsesné Salca Mária 2013.11.17-i továbbított levele/*B.Kiss-Tóth László