Hááát, ez már egy kicsit durva: Kitörölhetjük vele a hátsófelünket...

Orbán már a hátsónkba is bedughatja az orrát
 
Orbán Viktor arcképével ellátott vécépapírt árusít valaki a Vatera aukciós portálon, darabját 990 forintért.
 
"Kitűnő ajándék, pofátlan humor, de hát ki nem érezte már úgy, hogy a kormány intézkedései miatt összecsinálja magát? Ez nem gond többé" - írja a Vaterán a „Nemzeti Együttműködés Vécépapírjaként” hirdetett termék eladója. A vécépapíron - amelyből 890 darab van raktáron - Orbán Viktor karikatúrája mellett a Nemzeti Trafikmutyi felirat olvasható.
"A termék nem azért kerül ennyibe, mert hirtelen akarok meggazdagodni. A behozatal költségei, a belföldi szállítás, vám és az áfa kétszer annyiba kerül, mint maga az előállítás és Magyarországig szállítás. Ez van, ilyen országban élünk" - tette hozzá.

A cica nem eladó
A Hír24 megkereste az eladót, aki a portálnak azt mondta, Hongkongban gyártatja a terméket, az ötlet pedig már nem új. „Korábban (talán négy-öt éve) árultam Gyurcsány-arcképeset is, igaz, azt nem én készíttettem, és mivel egyre korábban indul a kampány és egyre undorítóbb, úgy éreztem, sokéves ígéretemnek teszek eleget: sokan kérték, hogy legyen a másik nagy politikusunkkal is vécépapír, és végül is belevágtam” - mondta az eladó.
(Forrás: Hír24 - HVG nyomán Kuruc.info 2014.01.03.)*B.K-T.L.