Egy láthatatlan kéz tüntette el a polcokról Bunyevácz Zsuzsa sikerkönyvét?

A könyv bemutatója Csepelen az Erdei Galériában. Fotó: http://csepel.info 
 
Hegedüs Endre levele:
 
Bunyevácz Zsuzsa:
Félni csak... kinek is lehet? -Nimród és Ábrahám fiai
 
 Megjelent: Magyar Menedék Könyvesház
 
Miután magamnak megrendeltem (Karácsony előtt), és az utóbbi évtized egyik legkiválóbb könyvének találtam, egy hónap múlva néhány barátom számára megpróbáltam utána rendelni a könyvet. Megrőkönyödve tapasztaltam a Magyar Menedék Könyvesház Honlapján, hogy " nem elérhető". Nekem ez már (ismerve a tartalmát) akkor nagyon gyanús volt. A "láthatatlan kéz" utánanyúlt, és lesöpörte a könyvespolcról. (Ennyire egy kiadó nem kalkulálhatja el a példányszámot, hogy az "normális körülmények között" egyetlen hónap alatt elfogyjon!!
    Most újra megjelent: "korlátozott példányszámban" Természetesen ebből is rendeltem. Megkaptam. És ezután kaptam meg a Magyar Menedék Könyvesház Hírlevelét, amit mellékelten csatolok. No comment....
      (Aki még teheti, rendelje meg. Címe: Félni csak... kinek is lehet? - Nimród és Ábrahám fiai)
           Üdv: H. E.
 
/Forrás: Hegedüs Endre 2014.01.14-i levele A képek nem a levél részét képezik./ *B.Kiss-Tóth László