Bemutatkozás

diploma_resize_resize.jpgA nevem Sziveri Balázs,szabadúszó karikatúrista. 1982 november 5-én születtem, a vajdasági Szabadkán.
ultrahang_resize_resize.jpgItt is végeztem tanulmányaimat.


Jelenleg a szintén vajdasági Óbecse városban élek. Munkásságom: 2010 decemberétől jelennek munkáim az "Amerikai 

Magyar Hirlap"-ban , (American Hungaryan Journal http://www.amhir.com/)heti rendszerességgel.
capitalist vs.worker_resize.jpg




Szintén ebben az évben csatlakoztam a Lengyel származásai,szintén Halász Géza a MÚOSZ Karikatúrista Szakosztályának elnöke meghivására csatlakotam a szakosztályhoz.
Két kiállitáson vettem részt a Szakosztályon belül.Mindkettő a kétfilléres, szakmai dij, megszerzésére irányult. 2011-ban jelennek meg munkáim a Banja Luka-i,Nosorog elnevezésű szatirikus e-lapban,a romániai "Új Magyar Szó"-ban,ahol meghivott,vendég karikatúristaként szerepeltem. 


 Továbbá helyi lapokban publikáltam alkalmanként.Szintén ebben az évben csatlakoztam a Lengyel származásai,szintén szakmai csoporthoz,a Good Humor Party-hoz (Partia Dobrego Humoru) http://www.sadurski.com/Partia%20DH/czl-rys-zagr.htm Részt vettem több karikatúra pályázaton,de eddig még,szakmai elismerésen kívül,komolyabb sikereket nem sikerült elérnem.


 Rajzaim-Főleg szatirikus jellegű,gúnyrajzok.Politikai szinezetűek,valamint a közéleti témák kifigurázása kissé fanyar,már már irreális szinezettel.


Portré karikatúrákat csak ritkán,inkább fiktiv személyeket,kitalált karaktereket rajzolok. Céljaim-Szakmai elismerés,továbbá ,minél több helyen publikálni,és megélni a rajzaimból származó keresetből. 
 Ez úton küldök néhány prezentációs anyagot.