BOSZORKÁNYOK, MÁR PEDIG VANNAK ?


(Kép forrása: blog.xfree.hu)
*
 BOSZORKÁNYSÁG... BOSZORKÁNYSÁG...

   Lássuk, hogy sikerül-e.
   Elmesélem, hogy egy pár hónappal ezelőtt
   kaptam egy ehhez hasonló e-mailt, amit most továbbküldök,
   követtem az utasításait, biztos, ami biztos. 
   Másnap teljesült a kívánságom és valami olyasmi volt,
   aminek nem igazán kellett volna bekövetkeznie. 
   Egy szinte lehetetlen dolgot kértem... És teljesült. 
   Úgyhogy mostantól mindennek követem az
   utasításait és mindent továbbküldök, hogy próbáljátok ki....
   Sok szerencsét!

   BIZTOSÍTALAK BENNETEKET, HOGY IGAZ, MERT NEKEM
   TELJESÜLT KEVESEBB MINT 1 ÓRÁN BELÜL.
   NEM KERÜL SEMMIBE KIPRÓBÁLNI.
   MEGCSINÁLHATOD, HA SIKERÜL, ELMONDHATOD, 
   HOGY VANNAK BOSZORKÁNYOK.
   KÍVÁNJ VALAMIT.. ÉS MAJD MEGLÁTOD MI TÖRTÉNIK.
   KEZDJ GONDOLKODNI VALAMIN,
   AMIT TÉNYLEG SZERETNÉL, MERT MŰKÖDIK. 
  AZ A SZEMÉLY, AKI NEKEM ELKÜLDTE EZT   AZ ÜZENETET,   AZT MONDTA, HOGY A KÍVÁNSÁGA TELJESÜLT 10 PERCCEL AZUTÁN, HOGYELOLVASTA AZ E- MAILT.
   AKKOR GONDOLTAM, HOGY ELKÜLDÖM ÉN IS. A BOSZORKÁNYOK TELJESÍTENI FOGJÁK EGY KÍVÁNSÁGODAT.
  AKKOR   KÍVÁNJ, AMIKOR A VISSZASZÁMLÁLÁS
 ELKEZDŐDIK!
10...09...08...07...06...05...04...03...02...01...
   KÍVÁNJ VALAMIT !  
 Küldd el ezt az üzenetet legalább 10 embernek 1 órán belül.

 Ha elküldöd, a kívánságod teljesül. 
 Ha nem, akkor az ellenkezője fog megtörténni.
 Kösz, hogy végigmentél!
 További kellemes szép napot!

Schnierer Ildikó
Tel: 06707709969